Tuesday, 28 August 2012

BEAR'BRICK

  

Kau hadir tanpa ku sedari
Mengisi kekosongan hati
Kini kau pergi tinggalku 
Lemas ku dalam sepi
Hujan yang turun kebumi
Membawa rindu yang menggunung
Kau biarku oh sendiri
malam ku tanpa mimpi
Mengapa tangan kau lepaskan
Setelah hatiku kau tawan
Mengapa takdir memisahkn
HANYAKU CINTA KAU SEORANG
Mengapa tangan kau lepaskan
Setelah hatiku kau tawan
Angin malam bawalah cintaku menghapus rasa rindu.. 

Manusia di muka bumi tidak pernah lari dari perasaan cinta dan sayang...
Seperti aku.. aku juga memerlukan cinta dan sayang dalam diri...
Seperti aku...aku juga mahukan seseorang menyayangi aku dengan tulus...
Seperti aku...aku juga mahukan seseorang menyintai aku dengan tulus...

Huhu... bagi aku... aku menyayangi kau seadanya..menyintai kau secara sederhana... merinduimu dalam diam... melihat kau dalam senyap... aku senang melihat kau gembira...melihat kau tersenyum.. membuat aku terus merindui senyumanmu dalam diam... ^_^ ... aku menyayangi kau..menyintai kau..merindui kau.. hanya kau berada dalam hatiku.. 
andai kau tidak membalasnya..aku terima seadanya.. biarlah kasih sayang aku.. cintaku...rindu ku.. aku simpan untuk kau.. terdapat satu sisi dalam hati.. khas untuk kau.. ^_^

                                                                             LOTS OF LOVE~aniel bear'brick
 
 

No comments: