Friday, 24 August 2012

HATI DAN SAYANG ~ HACKS~

   
Hai3!! selamat malam korang.. wat ape laa tu ye?? tak lama dah start sekolah..ada yang dah nak mula trial kn?? hah!! dah study ke belum ni?? dok hadap lappy jer.. huhuhu... ermm... now.. jom sharing something tentang hati dan perasaan bella.. ^_^
 
Aku tak macam org lain.. sukar nak sayang org..hahah..tapi jenis aku nie pulakk mudah sayang org taw... hissshh.. =,= ... payah taw dapat sifat cam aku nie.. yelahh.. maybe sebab aku ta dew sape2 laa kot..tu yang aku mudah sayang org. Baru2 nie...ade someone dtg dalam idop aku...ok laa.. not bad.. orangnye ok.. cuma tu laaa.. tak sangka lakk.. dia pun ada sorang perempuan sayang die.. mengaku dia gf pada laki tuh.. bila aku tanya.. tu bkn gf dia pon... hmm.. ntahh laa.. aku sendiri dilema bila memikirkan hal nie... aku dah lama dah sayang kat dia.. cuma.. malu nak luahkan isi hati....hahaha... mesti ingat aku ni cam hape ntah kan??? tak de laa... aku kalau nak luah pon...tengok laa keadaan..tak kan laa nak pakai redah jer kan...??? ^_^
 

Lama2.. aku sayang dia sangat laa.. cam aku tak nak lepaskan dia..ntahh laa.. aku pernah cakap laa.. " if one day ada someone yg buat kamoo tertarik..sayang pada dia.. saya akan lepaskan awak pada perempuan tuh..asalkan org yg sya sygg sangat nie.. bahgia...happy dengan orang yang tersayang.. :')" ... ehh aku lakk yang sedih.. memeyh arr.. orang yang kita sayangkan... lepas aku putus dengan ex aku dulu tuh.. mana ada dah aku couple... setakat kawan2 bole laa kan???? x dew masalah bagi aku nie... even ko pe'el cam hantu pun..aku still berkawan jugak kan???? tapi dengan laki ni..aku rasa lain laa.. tak tahu kenapa..makin lama..makin rindu..makin lama makin sayang.... cam aku tak nak lepaskn dia pada perempuan len... hahha.. :D .. bengong laa aku nie... hahha.. 

Nak wat cam ner...hati dan sayang sentiasa bertaut satu sama lain.... dah lama dah aku sayang dia nie.. cuma pendam sorang2..buat pekasam... dah ade peluang..explain kat dia..nasiblah dia terima...dia tahu..lau x.. mampuihh aku kene ceramah dengan dia.. ^_^... 

WEYHHH!! AKU SAYANG KO LAA SENGET!!! :') ... 
Untuk memiliki seseorang kita tak perlukan sesuatu yang bernilai.. cukuplahh... dengan apa yang kau beri melalui hati dan sayang.. sejauh mana kasih sayang itu kukuh..sejauh tu laa kasih sayang sentiasa bertaut.. ^_^

Dah dengar luahan hati bella kan..?? nak tahu orang yang di maksudkan??? janji diam k.. ^_^



Aniel Bear'Brick :)

kalau ada... adalah... lau tak da.. aku berserah.. aku simpan sayang aku untuk kau.. :)

 

No comments: