Tuesday, 18 September 2012

AKU SAYANG KAU

    

Dalam dunia serba moden dan berteknologi tinggi.... manusia memerlukan juga sesuatu yang lain dari dunia sekarang ini..... tidak mustahil dunia sekarang mengejar kemewahan di duniawi...... ^_^ .. kita lupa bahawa manusia juga memerlukan cinta,kasih sayang yang dapat menenangkan jiwa dari arus keserabutan duniawi...
 
Seperti aku.. bella... juga memerlukan cinta dan kasih sayang untuk memenuhi hajat di hati.. seperti aku juga memerlukan seseorang yang selalu ada di sisi aku... seseorang yang sentiasa disisi aku andai aku ada masalah... tekanan semasa belajar.... :(
 
Berkenalan dengan seseorang jejaka yang mempunyai pengalaman hidup yang serba mencabar.. membuatkan aku ingin terus mengenali si dia dengan lebih rapat lagi... muahaha.. usia perkenalan mencecah seminggu membuatkan aku terus-terusan menyintai dan menyayangi dia seadanya.... selama perkenalan itu juga.. bermacam dugaan dan ujian yang menimpa aku....adakalanya aku dah tak sanggup untuk menghadapi rintangan yang aku sedang hadapi... bermacam permasalahan yang aku alami sepanjang perkenalan aku dengan sidia... :'( ..... 

Tapi.. aku kuatkan semangat.. aku cuba untuk terus bersabar dengan masalah,dugaan yang datang kepada aku.. adakalanya.. aku ingin lari jauh dari dunia sebenar... seolah2 aku tak sebati dalam duniawi ini... aku cuba untuk melupakannya...namun.. sia2.... aku tak boleh melupakan sidia dengan mudah.... :'( ,, YA ALLAH... kenapa dengan diri aku ni?? apa silap aku?? apa salah aku sehingga KAU hujani aku dengan pelbagai dugaan .. :'( .. aku tak mampu.... :'( .... setiap saat.. aku mengingati si dia.. ya3... jodoh di tangan TUHAN ... tapi hati dan perasaan ALLAH sendiri yang mengetahui.... tanpa doa... kita tak akan dapat memiliki hati si dia... tanpa doa.. ALLAH juga tidak mengetahui siapakah orang yang amat kita sayang.... USAHA untuk terus berdoa agar kau menjadi hak aku... :'(

Maafkan aku KHAIRUL ANNUAR... kau sudah sebati dalam diri aku..,kau juga mengetahui di sebalik isi hati aku...kau juga mengetahui apa yang tersirat di dalam hati aku.. kau juga mengetahui apa yang tersurat di dalam hati dan perasaan aku terhadap kau... :') ... aku akan cuba untuk menjadi kuat untuk hadapi dugaan dan masalah yang datang dalam hidup ku... ku titipkan DOA buat kau.. agar kau tabah menghadapi ujian yang telah diturunkan untuk kau.. ALLAH yakin.. kau boleh hadapi dugaan ini..... 



Aku titipkan doa buat kau agar kau tabah.. agar kau ceria.. agar kau mampu tersenyum.. agar kau boleh hadapi dugaan yang mendatang.... PERCAYALAH... aku sentiasa ada untuk kau.. aku sentiasa ada di sisi kau andai kau memerlukan aku untuk meluahkan apa yang tersirat di dalam hati kau.,....apa yang terbuku di hati kau.. apa yang membuatkan kau berfikiran...apa yang membuatkan kau memerlukan aku... aku ada bersama kau.. aku ada dengan kau.. aku ada di dalam hati kau.. SETIAP MASA.... :') .... sebab... AKU MENYAYANGI KAU.. MENYINTAI KAU.. MERINDUI KAU DALAM DIAM...  :') .......

No comments: