Sunday, 11 November 2012

HANYA AKU CINTA KAU SEORANG

Haii! ... Bertemu kembali...hahhah... Jumpa lagi ya... Hmm... Saja bella masuk entry malam ni sebab xde keje lain... Huhuhu.... Tajuk atas tu macam pernah dengar ye?? Yup... HACKS....

Ya3.... Semua dah tahu kan... Emm... Bella cuma nak luahkan isi hati bella je... Hmm... Yup... Bella akui hanya nama khai je yang ada dalam hati bella ni... Hanya dia je yang bella setia sekarang ni....  xde yang lain pun... Bella x mahukan wang... Bella cuma mahukan khai..kasih sayang dia pada bella...cinta dia pada bella.... Tu aje... Sebab dia semangat bella... Hanya dia je yang bella cinta sekarang....

Hubby...dengarlaa bisikan cinta hatiku...cintaku..sayangku..rinduku...hanya untuk hubby seorang sahaja... Percayalah...kesetiaan bella hanya pada kamoo sayang....jangan tinggalkan bella ye sayang... Bella xkan tinggal hubby k... LOVE U SAYANG....

No comments: