Sunday, 30 December 2012

BERAKHIR JUA :'(

  

kau pergi jua
setelah cintaku kini membara
belum sempat ku curahkan kasihku...
kau pergi tak kembali....
sayangku..tahukah kau di dalam hatiku ini
tersimpan perasaan cinta yang suci...
kau kumbang....inginku suntingmu menjadi milikku
lantas ku abadikan dalam hatiku.....
 
Hari bersejarah buat aku... :'DD .. setelah sekian lama aku menanti kehadiran si dia... ikatan percintaan akhirnya setelah 3 bulan kami menyemai cinta.... disebalik tanggisan ku.. tersisip juga perasaan sayang terhadapnya.. :'( .. puas ku memujuk,merayu agar si dia berfikir semula tentang keputusannya... namun.... hampa!
 
hampir setahun aku meminatinya dalam diam.... aku hanya melihat kau dari laman facebook... nak di tegur..syerammm nie! .... hahaha... !! bibit sayang telah timbul untuk dia.. entah macam mana laa aku bole sayang kau.. hahhaha..! bila difikirkan balik.. lama juga aku minat dia.. sampai satu tahap ... aku cilok satu keping gambar je ... hahaha..,,! jahat aku nie.... 
 
aku cuma lihat dia dari jauh... masa tu dia dengan makwe dia laa kan.. tengok gaya macam serasi dorang nie... tengok cara macam...emmm... amin~~ bahagia laa kau ye .... tak pe laa.. masa tu aku single lagi.. dia dah berpunya laa kan..
 
tup2! nak di jadikan cerita ... aku ada post dengan satu page.. dia masuk komen...suruh add dia..ok find....aku add laaa... happy laa juga kan..laki yang aku minat suruh add dia tuh! ... hahhaha!! ... tak sangka kan??...  
 
sampai satu tahap..kitorang bercinta dan.................................!!! 
 
sekarang dah musnah.... aku nak lihat dia bahagia..aku nak lihat dia gembira.. aku tak suka dia muram..tak suka dia masam..tak suka dia marah2... cukuplahh sekadar aku menjadi pengemis cinta pada kau sayang... puas aku jaga hati kau..puas aku sayang kau dalam diam.. puas aku menyintai kau dalam diam... puas aku setia pada kau... kau balas juga semuanya.... :) ... aku bersyukur dipertemukan dengan kau.... aku dapat bercinta dengan orang yang aku minat sangat! ... 
 
aku takkan berhenti tuk' menyayangi kau.....untuk menyintai kau dalam diam...aku akan kembali ke kehidupan asal yang mana.... mula2 dulu aku minat kau... aku teringin nak berada disisi kau.. hajat aku tercapai juga akhirnya.. namun... perasaan aku terhadap kau takkan berubah.. aku akan kembali ke kehidupan asal dimana....
 
menyayangi kau dalam diam...menyintai kau dalam senyap....merindui kau secara sembunyi..
 
aku akan pantau kau dari jauh...hanya kau dihati aku... :') ....
 
   
 love u.. :')

No comments: