Tuesday, 26 February 2013

HAPPY BELATED BIRTHDAY MR.NAUGHTY

  


Setiap kali bertentangan..tiada ketenangan...cemburumu merantai hati...

ceehh.. nyanyi sudah... lagu jiwang lakk tuh.. huhuhu.. tak ada nak buat apa.. study?? baru je.. huhuhu... demam exam sekarang.. ha..ha..haa..haa..chummm! .. mak! tolong!.. selsema nieh ! ,,, hahha.. ubat belum makan lagi.. mr.naughty kalau tahu aku tak makan ubat lagi.. abis... ! hahah.. =,= ..

ok.. jom kita teruskan entry bella.. this time.. bella ada kenal dengan someone..kan?? hahha.. bella kenal dengan dia after birthday dia la kan.. thats why bella tak wish apa2.. tak bagi apa-apa... ok..oneday.. kitorang ade jumpa masa pergi tasik tuh.. borak punya borak... tetiba... !!

"wak.. arini berapa ari bulan?"
"emm.. 02/02.. "
"errkk.. bukanlaa.. saya tanya ari ni berapa aribulan?"
"yela.,,,takpelaa .. taknak ingat birthday saya.. :( "

ceeittt....!! bella dah sentap... kau tak yah nak buat muka comey cam hamster boleh tak?? errghh!! cubit kau kuat2 baru tahu.. suka bebeno kau tarik muka kan?? tepuk lelaju kang..!! hahah.. ok find ! bella terdiam bila dia tarik muka.. bella tanya lain..dia jawab lain.. bella tak sangka lak dia bagitahu tarikh salah.. hahaha.. sian kau sayang.. 

ok stop ! .. bella asyik fikir je nak bagi apa la kan mamat sorang ni.. haha. asyik lupa je.. nak bagi something.. hmm.. nak bagi apa yup? bella tahu.. bella dah terlepas birthday dia..hehe.. sian kau.. :D .. saja buat2 lupa... hahha.. saba tau sayang.. kihkihkih... 

nak selit satu story nie.. emm... masa bella kat melaka kan.. bella terserempak dengan ex boyfie bella tau.. hahha.. emm.. not bad... isyarat mata dia mengatakan something..tapi bella buat tak tahu... haha..kesian kau .. padan ! tup3 ! dapat story dari dia sendiri...

"emm..wakk..nanti datanglaa bulan 4 dekat umah saya"
"ada apa?" soklan bodoh aku tanya.
"majlis pernikahan saya wak..."
"ooo..nikah sudah...insyaallah"

hahah.. motif? memang laa kau nak bagitahu aku yang kau nak kawin kan?? find laa.. aku tak kisah... yang penting kau happy laa.. tup3 ! .. dia inbox bella ..

"as salam..wak.. wah makin sombong awak sekarang..yelaa..dah pandai bergaya sekarang ye.. maklumlah..orang dah pandai kan,,?"

mangkuk apa kau ni...? aku baru study kau dah kata cam tuh.. emm.. untunglaa.. nak je aku cakap " aku bukan cam kau..terhegeh nak kawin" .. nasiblah aku kenal family kau.. kalau tak..pisau melekat kat muka kau... huh! anyway.. semoga kau bahagia.. hope kau tak buat macam kau buat aku dulu..setia ok !!

ok stop cerita pasal budak senget tuh... !! ,, bia dia dengan dunia dia kan.. berbalik cerita pasal mr.noty tuh.. hehhee.. ok find!! lambat2 pun bella wish dia jugak laa kan.. nanti dia ingat bella lupa dia... haha... 

"happy belated birthday... kite tahu bufday awak...kite ingat bufday awak..moga dimurahkan rezeki...bahagia dengan yang tersayang and saya ada menemani awak.. love u sayang.."

tahu dia balas apa?? hahaha.. ni buat bella tergelak sakan..haha..

"ermm...dah lambat dah laa.. tapi... mekasih ya..sayang awak"

eeee..lambat2 pun aku ingat laa.. eee..!! tepuk dahi laju2 baru tahu... cukup baik aku ingat kau.. eee... !! hahaha... lepastuh..bebel.. pot pet..pot pet.. cam mama jugak.. :P .. hahha.. ok laa .. walau apa pun.. happy belated bufday ok.. insyaallah.. ada rezeki.. kite bagi awak something oke.. ;).... 

time nie.. ada tournament.... volleyball.. :)

next time bella share lagi story ok... bubye! .. sweet dreamm...!!



No comments: