Wednesday, 3 April 2013

TAK KU SANGKA.. TAK KU DUGA..



Bertemankan irama lagu slow rock.. huhh!! touching laa.. hahah.. jom karok kejap !!

Takdir yang menetukan pertemuan yang tak disangka
takdir jua yang menentukan perpisahan...
ditalian cinta ini..
terjalin ikatan mesra..
walau hanya seketika..
bagiku sungguh bermakna..

Masih terkenang lagi..
kepadamu insa misteri..
yang sudi bertamu..
dihati...
tersentuh hatiku ini rasa ingin bersamamu
menyapu siairmata
menghilangkan rasa sendu dihati..

setiap malam ku tunggu panggilan mu..
rasa hati..ku menanti..
walaupun sehari takku dengar suaramu..
aku rindu..
ku terasa dunia ini..
bagai terhenti..

aku tahu kau rindukan .. aku..
belaian kasih mesra untukmu..
tak sempat lagi..
kita bersua bermesra
kau telah pergi jauh..
terlerai genggaman mawar dari tanganku....

hahaha.. suara bella tak sesedap mana pun.. tapi kalau nak nyanyi.. apa lagi.. bella pun  bukak mulut.. so.. hahaha.. anyway.. sihat tak semua ? kesian korang..suara bella tak sedap mana pun sayang..suara bilik air je... :D .. ok.. let's move on my new entry.. 

Actually, bella ada stalk facebook someone.. ok laa.. check3.. aikk.. ade kepelikkan kat situ sebab.. gambar2 semua tuh connected dengan tab dia.. what ??!! banyaknya gambar aku bhai !! kau tak padam lagi ??!! makk aihh !! apa aku nak buat ni.. sampai screen capture blog aku pun dia hamek.. dengan komen2 aku dengan someone pun kau cilokk.. weyhh!! dah melampau ni.. aku tak penah buat kau laa !!

Nevermind.. aku diam dulu. dah melampau.. tahulaa nak hadap kau ye ...
Lagi satu story kan.. in my class.. subject apa yup ? lupa la.. emm.. nevermind.. time tengah azan asar .. budak2 bising.. ok find.. bella diam..tegur "diam laa sikit" ok la.. bella tegur dengan lembut sopan-santun.. ok find.. stop ! bella tahu azan dah habis,,... at least cer hormat lecturer kat depan.. bella cakap.. "diam laa.. tak faham ke?" 
free2.. kena..booooooooooo!! halamak kau! bajet bagus je..,,, !! 

tak pe .. aku dok nengok je pe'el korang..  masa tu.. bila dorang boooo bella.. masa tu bella toleh belakang.. perhati sorang2.. nasib bella tak bangun..tunjal pale sorang2.. kalau tak tahan sabar masa tu.. serius bella cakap.. memang dah kena letup sorang2..  

nasib time tuh.. kawan rapat bella..tenangkan bella.. huhh!! memang tak laa aku nak tegur korang lagi.. =,=

Anyway... bella nak ucap congrates kat MR.Noty bella .. haha.. sebab dapat naib johan dalam acara bola tampar dekat pulau pinang.. untung laa kau sayang.. pastu balik..demam.. emm.. memang kau saja cari penyakit la .. alahaii..sian nye kau sayang.. anyway.. congrates yup !! ^_^ .. 

CAYALAH BABE !!


oklaa.. ada story lagi..bella share ok.. bye sayang !!

No comments: