ABOUT ME

Monday 3 December 2018

PANAS BARAN ITU BAGUS?







Hello hai!! Bertemu kembali.. hehehe.. well actually.. bell saja jelah nak menghadap kertas putih ni sambil mengunyah Cadburry!!! Tetiba terlintas satu ayat dalam kepala "Lelaki kalau panas baran ni bagus ke?" Well, kebanyakkan lelaki ada sikap panas baran dia, cuma kita yang perempuan ni je kena pandai tackle emosi lelaki. Hmm... Panas baran bagi bell tergolong dalam sesuatu yang ramai tak boleh tahan. Yelah, kau ingat senang ke nak hadap lelaki yang panas baran macam wap air dalam cerek panas tu? For me, bell tak boleh hadap lelaki yang panas baran ni sebab apa tau, masa tengah bercinta elok jelah sweet macam semut hurung gula tetapi bila dah lama bercinta, keluar semua segala perangai dia, ego, panas baran dan macam-macam lah.. hmmm..

Image result for hot tempered man


Masa bercinta, bolehlah nak menahan sikap panas baran, itu pun kalau dah hari-hari dok menghadap, siapalah yang tahan tapi.... salute pada girl yang tahan sikap panas baran seorang lelaki, ya maybe menahan sebab sayang tapi please la jangan jadi ngok sangat sampai lelaki tu angkat tangan kat muka, kau masih dok tahan lagi..emm sayang la katakan... You alls ada hak untuk menolak dan tidak menerima lelaki seperti itu and trust me, ramai lagi lelaki yang lebih layak untuk anda. 

Pesanan juga untuk perempuan diluar sana, kalau lelaki tu dah sampai berani angkat tangan ke muka,, blah je lah, tak payah nak seksa diri untuk tahan dengan perangai lelaki macam tu.. hokkay!! Bye guysss!! Take Care Hokkay!! 

No comments:

Post a Comment

*Hai Tukan Komen Yang Hebat,
*Mohon Komen Yang Baik-Baik Sahaja
*Kalau ada salah silap, mohon guna bahasa yang sesuai

BLOGGER COPYRIGHT 2018 HAK TERCIPTA TERPELIHARA MILIK CIK BELLA