ABOUT ME

Sunday 31 March 2019

PROMOSI TUDUNG ARIANI

Hello hai guys !! Bersua lagi la kita petang-petang ni dengan cuaca yang panas lit-lit gittuww... hari ini bell ditemani dengan kipas COWAY ... hahaha.. so kepada sesiapa mahukan penapis air ke, kipas dari brand COWAY, make sure korang kena contact dengan agent yang sah tau ! warning ni, MAKE SURE!! Kang melayang duit, sesia seumur hidup.
Ok, Now, petang ni actually bell nak bercerita tentang Tudung Ariani tengah buat sale you alls !! Tak silap bell, hari ini last day untuk ariani buat promosi kaw-kaw punya... woha !! Bell pergi ke Butik Ariani, masuk-masuk je terus rambang mata chuoalls!! Memang melayang duit semalam sekali macam tu je.. woha !! tapi memang berbaloi ..


Memang berjimat la kalau korang beli tudung ni masa tengah sale.. dorang akan keluarkan stok-stok baru, dan yang paling latest dari ALLURE dan memang superb !!




Ada diamond pada tudung tu, yang ALLURE nie untuk pattern Tudung Bawal so kepada peminat tudung bawal, ALLURE is the best choice.. hahahah #donehasut





So, semalam bell pergi, orang dah tak ramai mana lah kan... tapi harini maybe berpasak-pasak la, masa first day sale lagi, BUTIK ARIANI dah start orang keluar masuk dah, dan masing-masing berterbangan di angkasa.. woha!!




Hasil tangkapan yang berjaya dipancing, dan perbelanjaan untuk kesemua Tudung Bawal termasuk shawl around RM400 ... worth it ! Tapi ada tudung yang bell dah borong awal sebelum promo lagi.. so .. jangan lepaskan peluang !! JOM SERBU !!

Bagi yang malas nak keluar rumah, ARIANI ada menyediakan platform lain untuk korang.. http://arianionline.my/ ini adalah website dorang and kat situ pun ada sale juga.. macam-macam ada ni... woha !! SERBU !!! 







Pesta Buku Habis Bila ??





No comments:

Post a Comment

*Hai Tukan Komen Yang Hebat,
*Mohon Komen Yang Baik-Baik Sahaja
*Kalau ada salah silap, mohon guna bahasa yang sesuai

BLOGGER COPYRIGHT 2018 HAK TERCIPTA TERPELIHARA MILIK CIK BELLA