ABOUT ME

Sunday 20 May 2012

CINTA JARAK JAUH??

 
   
Hai2 .... hmm.. cuaca baik laa hari ni kan?? udara pon nyaman... huhhh.. terbaik laa.. KUASA ALLAH kan?? ok.. hari ini bella nak share something berkenaan dengan cinta jarak jauh.. aikk.. korang pernah alami x?? kalau nak tahu..bella penah alami cinta jarak jauh ni tau..hahaha.. yelaa.. tak mustahil kan?? hahaha... betul! ... bella pernah alami situasi cam ni.. di mana bella di melaka.. yang si cewek di kajang...woooo.. hahah.. tak ada apa yang nak dibanggakan laa.. hubungan kami terputus jua.. :)
 
SEBAB?? CINTA JARAK JAUH nie memerlukan kejujuran,kesetiaan,kepercayaan yang tinggi terhadap pasangan.. itulah yang bella buat dalam perhubungan jarak jauh ni.. :) .. bukan senang nak hadapi cinta yang cam nie.. ingat senang ke?? susah weyhhh!! .. 
 
Macam2 persoalan akan bermain difikiran kita.. tak mustahil lah dengan sifat cemburu kita yang meluap-luap tuh kan?? huh.. lau perempuan.. cemburu dia.. mak aiihh.. kalah lelaki.. kadang2 ada jugak lelaki yang cemburu membuta jer kan?? masing2 ada sifat tersendiri... bukan senang nak kekalkan hubungan jarak jauh nie.. melainkan pasangan suami isteri je bole taw.. yang kita2 nie.. boleh ke?? tu semua bergantung pada nawaitu seseorang. 
 
Korang2 yang ada couple jauh2 tuh.. kene handle dengan betol oke.. lau ada masalah tu.. settle leklok tau.. jangan nak main pakai tuduh aje.. siasat dulu.. tak pun.. tanya leklok kat couple awak tu oke.. ingat! 
 

No comments:

Post a Comment

*Hai Tukan Komen Yang Hebat,
*Mohon Komen Yang Baik-Baik Sahaja
*Kalau ada salah silap, mohon guna bahasa yang sesuai

BLOGGER COPYRIGHT 2018 HAK TERCIPTA TERPELIHARA MILIK CIK BELLA