Saturday, 12 May 2012

REWIND 2011_PART 2

    
hai3... hahaha.. jumpa lagi kan.. ari tu.. bella ada tulis entry kan.. tentang bella and the geng gi PARLIME.?? ingat tak?? ingat kn.. ok.. jom kite sambung ok.. :) .. JOM IKUT!!
 
**************************************************************
 
sekarang kami berada dekat PARLIME.. apa lagi.. time untuk makan laa.. lapar kan..penat seharian kitorang menjelajah kat PARLIMEN tu.. hahha.. masing2 tunjuk muka lapar.. hahah... 
 
  masing2 gile kamera kawan2 bella nie.. :)
 
 Hah.. yang itu dari sekolah SMK DANG ANUM.. ala sebelah je dengan sekolah bella tau.. :) .. FORM 6 juga.. :)
 
 cuba tengok.... inilah tempat kitorang makan.. kat dalam PARLIMEN juga.. dengar cerita laa.. makanan kami di sponsor tau.. ADUN mana erk?? ala.. lupa laa kawan2.. sorry tau.. :(
 
 kawan2 saya laa.. cuba tengok.. hamboi.. happy nye.. aiiyaakk.. yang PENGAWAS tu kenapa masam je??? hahah.. :D

alamak.. muka bella gelap laa.. :( .. sebab hari2 berkawad,berjemur kat tengah panas.. :P
 
 
 cantik tak?? bella nampak je kolam ni.. apa lagi..keluarkn fone... klik!! haha.. cantik.. !!
 
kami bertiga pengawas sekolah..:)
 
 Lepas pergi PARLIMEN...kami menuju ke UKM BANGI pula.. yelaa.. nak ambil semangat kan.. ni dewan dorang laa.. :)
 
aikk.. baju dah bertukar?? yela.. masa ni.. on the way na balik dah.. :) .. apa lagi.. dorang berposing laa dalam bas.. gila kamera jugak kawan2 saya neh.. :)
 
sampai je rumah.. fuhh..penat!! walaupun duduk je dalam bas.. tapi satu kepuasan laa.. hahaha... 
 
**********************************************************
:).. semua tu dah jadi kenangan dah.. tu laa kisah dia.. ok tak?? yela.. dapat jalan2 dengan kawan2.. dpat juga tambah ilmu.. :).. ok.. :)
nanti bella share lagi citer yang lain pulak ok.. :) 
 
  

3 comments:

DAIRI SEDETIK LEBIH said...

Berjalan2 melawat blog awak.. nak jemput awak join segmen Farisha -> http://diarisedetiklebihfarisha.blogspot.com/2012/05/segmen-blogwalking-follower-diari.html

deno said...

wah seronoknya! :)

Bella Cicak said...

hehehe... memang seronok laa.. baru dapat tengok dekat2.. :)