Saturday, 19 May 2012

KAWAN ATAU SAHABAT??

 
Hai.. dah lama tak masuk entry kan?? rindu laa kat blog nie... hehehe... actually kan.. ada sesuatu yang bermain di fikiran bella tau.. :) 
 
Pernah tak korunk mempunyai seorang kawan?? sahabat?? mesti ada bukan?? yelaa.. mana-mana korunk pergi mesti jumpa dengan kawan2 kan? tapi dalam situasi bella nie lain laa.. bella pun ada cam korunk.. ada kawan..ada sahabat.. cuma sejak kebelakangan ni.. bella teringat waktu zaman persekolahan dulu.. yela.. seronok taw ada ramai kawan2.. 

Tapi kan.. bila difikir balik.. kita ta perlu nak percaya sangat pada kawan2... semua nie berdasarkan pada pengalaman bella laa.. yela.. bella baik dengan dorunk.. dorunk pijak pale laa.. tikam belakang.. kadang2 bella sedih jugak.. yela..kawan2 kan..sanggup wat  kite cam tuh.. :) 

Cerita terbaru.. bella dapat tahu dorunk wat sesuatu dibelakang bella tanpa memberitahu pada bella.. :( .. kata sahabat?? maknanya.. dorunk bukan kawan bella dan juga bukan sahabat bella..

Sekarang pun bella dah ta call,mesej dorunk pon tak.. malas dan tak mahu terlibat dengan dorunk ag.. cukuplaa.. :)))
 

No comments: