ABOUT ME

Monday 17 December 2012

HATI DI DUGA

   
ku masih lagi teringat
bicaramu yang terakhir....
pedihnya hingga menikam kalbu bisanya....
 
 
bila aku tengok.. status... komen... huh!! airmata berderas laju cam dalam picture kat atas nie... wowww!! aku di uji lagi dengan begitu mendalam... kalau ikutkan hati.. aku dah give up nak hadapi dugaan ni semua... bak kata orang..... kalau kita give up.. macam mana nak pertahankan hubungan yang sedia ada... hahhaa.. apa yang boleh aku buat... aku diam..aku lihat apa yang jadi.. aku butakan mata dengan apa yang aku tengok... aku pekakkan telinga bila orang berkata-kata....
 
hati aku ... bagai disiat2... broken heart terus meyhh... hahah.. :'D 
 
   
hati aku..makin lama.. makin pecah.. tak ada siapa pun nak rawat hati aku yang makin lama.. makin retak.. tunggu masa nak berkecai.. aku menanggis... aku berduka.. aku stres.. aku tertekan.. dia tak ada dengan aku.. dulu.. dia sentiasa ada dengan aku... walau aku tak makan sebutir nasi pun... dah bising macam mak aku pulakk.. sekarang??? hmm.. dah tak ada.. aku berduka.. aku sedih... menanggis... aku sakit.. aku yang ubati sendiri.. aku sendiri yang tahan semua nie.. aku sendiri yang hadapi.... 
 
ya3.. memang.. ade ikatan darah...ada pertalian darah.. tapi.... try jaga hati aku yang jauh ni... cuba jaga perasaan aku... pernah tak korang fikir hati and perasaan aku bila benda ni jadi?? aku tabahkan juga hadapi benda ni.. aku senyum.. aku gembira... aku ketawa... tapi hati aku... korang berdua tahu tak?? 
 
lama-lama... aku muhasabah diri.. aku tenangkan diri... aku pujuk hati aku balik... 
 
aku akan jaga hati kau.. aku akan cuba tabahkan hati tuk kau... aku kan cuba untuk kau.. sebab aku dah janji dengan sepupu kau.. bahawa aku TAKKAN tinggalkan kau.... aku akan jaga hati kau.. macam mana aku jaga hati aku k.. :') .. sayang kamu hubby.. 
 
 

3 comments:

*Hai Tukan Komen Yang Hebat,
*Mohon Komen Yang Baik-Baik Sahaja
*Kalau ada salah silap, mohon guna bahasa yang sesuai

BLOGGER COPYRIGHT 2018 HAK TERCIPTA TERPELIHARA MILIK CIK BELLA