ABOUT ME

Wednesday 8 May 2013

OOUUCCHH!!

 
Hello!! eee.. dah lama x update blog laa.. sorry guys, gurl and anybody yg kenal bella.. sorry sangat2 sebab.. bella busy sikit sejak akhir2 ni.. hahah.. bukan sebab apa.. study lagi.. dengan kuiz.. maakk aiihh!! banyak3... pecah pale sekejap.. hahha.. never mind..! lupakan... malam nie.. bella nak hadap lappy ni.. nak hadap blog nie.. nak sumbat beberapa story tok korang baca .. maybe bagi korang.. alaa.. masalah kecik je.. ye3.. bagi bella tu satu masalah yg besar.. bella rasa itu satu BEBAN! ggrrr..!!

Oneday.. bella dalam kelas.. tengah belajar.. santai.. fokus3.. tetiba.. pap! satu mesej masuk.. kes tentang makan tengah... what??! lunch?!! huh! satu benda yang pelik bin ajaib... actually .. salah sorang kawan ada call..dorang dah sampai melaka.. and then tengah main paintball laa.. tapi bella ada cakap.. jangan lupa datang rumah.. oklaa.. bella tak kisah... tup2.. bella dapat satu panggilan dari nenek.. so terpaksa batalkan lunch dengan dorang kat rumah,,, lagipun mama bella tak sihat.. ok.. bella dah minta maaf kat dorang...

Tup2.. salah sorang gadis tu send mesej kat bella marah2.. dia cakap..kenapa cancel last minute?? what??!!! beb.. aku dalam kelas tengah elok2 dengar lecturer bercakap kau bole pap! burst aku macam aku nie hape kan??!! actually kau dah naikkan hot-tempered aku tau.. sedar ke tak? tapi aku diam..aku malas nak bertekak dengan orang macam kau.. ok..FIND!! aku taknak amek tau pasal korang.. FED UP!!!

Another story is about someone yang bella rapat laa juga.. at the same time somebody hanta whatsapp.. dia bagi warning jangan contact lagi dengan aiman.. what??!! ooucchh!! weyhh!! kau nak kongkong aku pehal lakk nie?? aduyaii...pesal laa masalah datang serentak.. kau tahu tak yang dia cari aku.. bukan aku cari dia..reti ke tak weyhh?!! annoying doh! serabut otak aku laa.. OK FIND!! aku tak kacau.. dia cari aku.. siap kau... !! aku nak tenggelam.. tak nak terbabit dengan korang lagi..


OK guys,,, stop sampai sini dulu.. anything story bella share dengan you all ok dear.. HAVE A NICE DAY.. :) 
 

                                                                                                                      

No comments:

Post a Comment

*Hai Tukan Komen Yang Hebat,
*Mohon Komen Yang Baik-Baik Sahaja
*Kalau ada salah silap, mohon guna bahasa yang sesuai

BLOGGER COPYRIGHT 2018 HAK TERCIPTA TERPELIHARA MILIK CIK BELLA