ABOUT ME

Tuesday 18 June 2013

DARI LUBUK HATI YANG AMAT DALAM

   




Alhamdulillahhirabbil'alamin..wassala tu wassalammuna'la saidina muhammad..wa'ala alihi wassohbihi'ajma'in......

Ya Allah Ya Tuhan.. KAU ampunkanlah segala dosa2 ku... segala dosa yang telah aku lakukan disepanjang hidupku diatas muka bumi ini.. hanya pada KAU lah aku memohon keampunan dariMU Ya Allah... KAU Maha Pengampun...

Ya Allah Ya Tuhanku.. KAU ampunkanlah segala dosa kedua ibu bapaku yang telah mendidik aku sejak dari kecil.. KAU haramkan wajah kedua ibu bapaku dari api neraka... Hanya padaMU aku memohon keampunan...

Ya Karim.. KAU berikanlah petunjuk dan hidayah kepadaku... KAU tenangkan hatiku dalam menghadapi dugaanMU YA ALLAH.. sesungguhnya.. tanpa petunjukMU .. aku lemah menghadapi dugaanmu...

YA ALLAH.. Hidupku dahulu.. penuh dengan kisah silam.. KAU lenyapkanlah kisah itu dalam hidupku.. KAU berikanlah ketenangan dalam hidup aku .. kekhilafan aku dulu menjadikan aku hilang pedoman hidup.. AKu memohon kepadaMU YA ALLAH.. sesungguhnya KAU lah yang MAHA MENGETAHUI,,,,, hanya padaMU aku bermohon.. dan hanya padaMu aku berserah... :')

No comments:

Post a Comment

*Hai Tukan Komen Yang Hebat,
*Mohon Komen Yang Baik-Baik Sahaja
*Kalau ada salah silap, mohon guna bahasa yang sesuai

BLOGGER COPYRIGHT 2018 HAK TERCIPTA TERPELIHARA MILIK CIK BELLA