Wednesday, 12 June 2013

SENJATA CINTA PANDANG PERTAMA

 


Percaya atau tidak dengan cinta pandang pertama? hehehe... mesti ada diantara kawan2 bella kena macam tuh kan? untunglaaa.... hahaha.. kata orang  cinta pandang pertama ni ajaib tau... yelaa.. pandangan mata tu yg buat terkena kejutan elektrik,,,,, cewahhh!! untung laa sape2 yang kene pandangan elektrik tuh... 

Bak kata orang .. kemungkinan itu jodoh kita.. ada plak kata itu cinta sejati kita.. tak tahu lak bella.. sebab bella belum lagi laa kot.. mungkin ade.. tapi maybe bella tak perasan kot.. hahhaha... lagipun bella mana retis bab2 ni sume kot.. hahaha.. 

Hebat juga ya cinta pandang pertama.... kadang2 bole buat seseorang itu termimpi2.. kadang2.. bole buat seseorang tu x tido malam tau... cinta ibarat sehelai kain putih.. kita yang mencorakkan kain itu sama ada warnanya yang indah ataupun gelap.... kadang2.. sesetengah orang tidak mempercayai kewujudan cinta ... maybe.. dorang pernah kecewa.. pernah dipermainkan.. kite tak tahu kan?? :) ...

cuba kite lihat orang disekeliling kita.... bahagia kan tengok dorang bahagia... :) ... mesti korang nak macam tu kan? bole.. tapi berpada2 laa.. macam bella pon bukan sepurna sangat.. kalau bab cinta ni.. bella kurang arif sikit.. almaklumlaa... asyik kecewa je... sedih!

Tak apalaa.. yang tengah hot bercinta tuh.. jaga leklok hubungan,. kalau nak sampai ke jinjang pelamin.. jaga leklok.. serius.. jangan main2... ok.. ;)

ok.. sampai sini je bella share.. ada pape.. bella share lagi k.. bubye!

No comments: