ABOUT ME

Tuesday 8 October 2013

SERABUT!

 


Bak kata orang.. cinta itu sakit.. cinta itu indah.. tidak semua orang mendapat cinta yang sejati.. ada jugak yang mendapat cintanya ketika terlanggar.. ter ape..macam2 ter laa.. macam aku.. cinta? sakit.. pedih ..perit.. bah kan jugak.. ia menjadi duri ynag mencucuk daging kita sendiri..

ok... try baling buah durian kat kepala.. sah2 sakit kan? gile tak sakit... hahaha.. aku ada pengalaman tentang dunia percintaan.. tapi yang best bila kita dah sayang orang tuh.. dia pergi macam tuh je.. tanpa khabar berita.. tu cam mana pulak? naka kata kita buat salah.. dai tak pernah bagitahu apa2 pun.. malah... block semua laman sosial dia.. asalkan kita tak tahu apa yang dia buat kat luar tuh... sampai satu tahap kita naik fed up dengan keadaan macam nie kan? 

actually.. aku sendiri yang serabut bila kehadiran seseorang dalam hidup aku.. terutama nya.. LELAKI.. eh.. korang ingat korang HOT ke? hahha... lelaki tu HOT bila..ramai perempuan minat dia.. even dia tak layan pon perempuan2 tuh.. at least dia tahu yang dia setia pada si dia.. 

seronokkan jadi mr.setia? mestilah seronok sebab.. kita dah sayang dai bagai nak rak.. mestilah setia kan? ^_^ .. umpama macam aku.. aku tak nak hal lama berulang kembali.. bak kata orang "ehh..aku tak nak laa benda lama jadi balik"  ya3.. ingat senang.. tapi yang terjadi tetap akan terjadi kan? ^_^ ... but.. u all kat lua tuh yang tengah hanagt bercinta.. tolonglaa setia.. tapi kalau laki tuh buat hal... apa lagi... korang buat laa hal balik... ^_^ 


                                                                          ~miss bella~

No comments:

Post a Comment

*Hai Tukan Komen Yang Hebat,
*Mohon Komen Yang Baik-Baik Sahaja
*Kalau ada salah silap, mohon guna bahasa yang sesuai

BLOGGER COPYRIGHT 2018 HAK TERCIPTA TERPELIHARA MILIK CIK BELLA