ABOUT ME

Thursday 17 October 2013

APA YANG TERJADI ?

  


Seperti kisah orang lain.. aku juga ada kisah tersendiri.. ya2.. mungkin kita sama.. tapi berbeza.. or maybe kita berbeza tapi sama... hmm... why not kita imbas balik kenangan or memoir kita dengan someone yang agak annoy but u all still remind him.. :) .. ok laa... we move on with a new story from me... oopss! before that.. u all must done your work  or.. must be free with anything.. :) .. because this story its about my story in a real life.. :) 

Tak salah kan if one day u all fall in love with someone??? hahaha.. macam aku juga.. aku pernah bercinta dengan someone yang lebih muda dari aku.. tapi.. jarak kami.. just around 3 years.. hahaha.. i'm not a crazy girl.. because its about that guy..  which means.. aku tidak memandang harta.. tidak jugak memandang kedudukan.. tapi.. memandang ke arah hati dan jugak perasaan dan cara bagaimana dia menjaga kita.. :) 

Seperti aku.. aku juga mempunyai perasaan yang ingin disayangi.. tapi macam mana nak disayangi kalau aku diabaikan? ok laa.. bulan pertama.. okk.. baik2 je.. sweet2 je.. masuk bulan kedua... ketiga.. hampeh! senyap.. tup2.. nak dijadikan cerita .. facebook aku telah didatangi oleh kawan dia sendiri.. woww!! bestnye.. ade tempat luahan hati kan?? at least.. bila aku story..luahkan isi hati kat kawan dia nie.. at least.. si dia.. dapatlaa story ni kan? sampai satu tahap aku menanggis depan lappy bile bercerita dengan kawan dia..

yela.. kawan baik kan.. tup3.. nak dijadikan cerita,,, kawan dia nie.. bole lakk suruh aku tinggalkan si dia.. sebab .. yelaa. dah lama diabaikan.. ehh..siap bole lagi kutuk2 si dia.. acane tuh?? then.. dia siap bole ckp aku desperate nak kan si dia.. ehh...choiii!! kalau aku desperate.. ramai laki aku rembat dah laa.. =,=...  kebodohan apa yang kau cuba tunjukkan kat aku nie??? 

Harap je budak U.. tapo mentaliti..otak letak kat mana? longkang sudah.. ^_^. .. aku bukan nak menghina golongan ber'educated' nie.. aku lagi respect adalah..sebab orang yang ber'educated' nie.. pemikiran dia matured.. dah bole fikir luar dari kotak pemikiran budak2 sekolah.. =,= .. 

huh!! apa lah.. ada jugak kawan cam tuh kan?? bile difikirkan balik.... kawan dia pandai saiko jugakkan.. sampai aku sendiri cakap "saya dah anggap relay kami dah putus" .. woww!! bak kata kawan aku.. aku bole tunggu lagi.. kalau dia.. dah lama cari lain.. masalahnya aku bukan senang cari lain laa.. kadang2.. bila difikirkan balik.. yelaa.. umo muda kan.. so.. darah cepat naik.. tup2,, lepas kawan dia IM aku kat facebook.. aku baru nak stalk dia.. tengok2.. aku dah kena block... instagram dia dah unfollow... ape lagi ?? tapi on twitter nampak kami follow2 lagi.. so.. aku hamek keputusan.. aku block die terus.. :) .. sebab dengan kebodohan kau.. aku bodoh menilai kau macam mana.. sebab hanya sebulan aku kenal kau.. padahal kalau ikot bulan.. dah 5 bulan aku dengan kau.. tapi,, sebab kau abaikan aku.. sorry to say laa bro.. kau takkan tenang dengan hari2 akan datang....

hello! dari satu hari kira ade 24 jam.. kau dengan kelas kau.. kawan2 kau.. family kau.. 24/7 kau dengan dorang.. aku faham semua tuh.. tapi.. kau tak ada masa ke nak tanya aku.. khabar aku.. ok ke tak?? seminit pon tak ada eaa?? dekut sangat laa kau.. aku tengok penuh insta gambar2 kau upload.. ada lakk masa.. aku ingat and harap.. bila kau dah pakai fone baru.. at least seminit dua ada laa untuk aku.. tapi.. HAMPEHH!! =,= .. kebangangan apa yang kau nak tunjukkan kat aku? =,= .. kau sedar tak yang kau dah sakitkan hati aku??

kau sedar tak yang kau siat hati aku guna kaca ?? ishh.. selfish!! aku beria2 tunggu kau bagai nak rak.. siap aku ingat lagi janji2 kau kat aku.. OK FINE! aku takkan lupa apa yang kaud ah buat dekat aku.. aku takkan pernah lupa semua tuh APPY! =,= .. hari2 kau takkan tenang selagi kau tak fikir apa salah kau pada orang cam aku.. kau kena ingat ye.. :) ... selama ni aku cukup bersama dengan kau.. sampaikan aku pekakkan tekinga suruh aku putus dengan kau.. tapi.. kawan kau snediri yang suruh aku buat macam tuh.. k xpe.. aku fahamm.. HOPEFULLY kau happy laa eaaa...

and one more thing.. :) .. hopefully kau bahagia dengan cara kau sayang... :) 

                                                                              ~miss bella~

No comments:

Post a Comment

*Hai Tukan Komen Yang Hebat,
*Mohon Komen Yang Baik-Baik Sahaja
*Kalau ada salah silap, mohon guna bahasa yang sesuai

BLOGGER COPYRIGHT 2018 HAK TERCIPTA TERPELIHARA MILIK CIK BELLA