Saturday, 17 November 2012

CEMBURU AKU DAH DATANG BALIK

Haii...sihat?? tempat korang hujan tak?? tempat bella tengah hujan ni tau.... ngeee....tejuk!!! best tido tau... hhaha.... apa lagi nak ingat.... tidur...makan.... hahhaha...sejuk2 ni lapar je laa....hhahhahaha....

ok2...bella tahu tajuk entry bella agak menakutkan...mana taknya...tiba2 la kan...hahahha.....

ntah laa...bella pun tak tahu..bella akui..cemburu bella kuat...tapi apa yang bella boleh lakukan...bella pendam..senyap...tahan dalam hati aje....

dah macam2 bella lalui.... cuma...kali ini....agak tersentap laa juga sebab first time tengok fone dia..wallpaper pic sepupu pmpn dia... ya3!! sepupu.... tapi...sepupu boleh kawin kot!!!! errghhhhh!!! sakit kepala dah datang balik!! kepala bella bukan boleh fikir sangat.... memang pening sangat2 ni....

bella sayang dia wowww!! tapi.... ntah laaaa.... bella x bole nak cakap ape dah...ALLAH!!!

Apa dah jadi ni??!!! aku x layak nak bercinta ya???!    :'( ....

errrgghhhh!!!!!!

tak tahu macam mana nak dapatkan kepastian dari dia....bella mahukan penjelasan!! .... tolong laa khairul.... !!! bagithu bella hal sebenar sayang... bella mahukan kejujuran dari kamu dear.... :'(....

No comments: