Monday, 8 October 2012

TERSENTAP!

   

Selamat petang semua... semua sihat x?? siapa tak sihat tuh?? cer angkat tangan sikit... muehehe... ok2.... yang tak sihat tuh... jangan lupa makan ubat tau... nak2.. adik2 akak yang nak PMR .. kesihatan jaga leklok k.. tamau stres sangat ok.. adik2 akak ni mesti bole buat punya laa... ok2... 
 
Entri bella kali ni...lain sikit... bella tulis entri ni pun tengah tersentap lagi... aaiiaayyaakkk.... =,=....hehehee.... bella nak cari someone kat fb tadi taw... tetibe... tersearch nama someone yang bella tengah sayang sekarang nie... apa lagi stalker laa kan.. stalker dalam2 punya.. hamek kau...!! jangan marah my hubby muchuk.. baby stalker fb kedua kamoo.. ^_^ ...  hah.... apa lagi kan... semak punya semak... photo2 dia sume dengan ex dia.. mak aihh...... MESRA NYA!!! CEMBURU bella dah datang dah!!!!!! aaarggghhh!!! CEMBURU TAHAP DEWA!!!!! aaargghh!!! dah laa ada gambar2 dia yang comel yang bella suke tengok.. tapi... :'( ... cdey..... sabar2,,,, muehehhe..... tapi kan.. bile tenung lama2 gambar dia tadi kan.. aaiiyaakk.. sayang dia lebih laaa.. muahahah... kelakar2.... dah3 jangan nak gelakkan bella.. bella tengah sentap nie... ok laa.. sampai sini sahaja luahan hati bella ni... nanti lau ada pape lagi.. bella share oke... apa?? nak tengok dia?? tak bole!! muahaha.. jap laa.. ada nie...
 
 ni hah... dah.. jangan nak usha lebih2... puk kang... ok laa... nanti kita sambung lagi ok... bye.... HAVE A NICE DAY.. ^_~
 
 

No comments: