Tuesday, 16 October 2012

AKU MENANGIS LAGI

   

Hai... selamat malam semua.. ada sihat tak?? bella tak sihat nie.. uuwwaargghhh!! demam ni.... :'( .... aahhaaaii... hmmm.. tibe2 x de mood lak kan.. demam2 nie... :) ... entry kali nie... ya3.... menangis lagi laaa  jawabnya .... pasal apa ea?? pasal satu benda yang buat bella tersentap... dah dapat tahu cerita tu.. bella terdiam jap.. yelaa.. mana tak nya.. ex bella cari bella balik... pastu ada sorang mamat nie.. baru dia bagitahu yang dia minat bella.... aaargghhh!! sengal punya budak!!
 
Ko ingat nak ko laa kan?? jahat2.. !! biar laa kan..!! ada aku kisah...!! ceewaahhh!! pastu bella explain kat khairul sal cerita nie kan... khai lakk dapat petanda.. maknanya dia mimpi dulu baru bella cerita.. kira nya...dia tahu dulu laa kan... uuwarrgghh!! bella tak nak kehilangan khai laa!! bella ada dia je.... :'( ... sayang dia sangat2 laa.. :'( ..
 
macam mana nak yakinkan khai ye?? tak  tahu nak buktikan macam mana kat dia yang bella sayang dia sangat3.. bella tahu dalam hubungan ada jer dugaan yang datang ... tapi... yang nie..... memang bella tersentap habis laa.. tapi.. bila dengar suara khai ni... aahhaaii.... lembut dah hati ni... :')...
 
ok laa.. sampai di sini sahaja laa luahan hati bella ok.. nanti bella share ag k.. ^_^ .. bye2.. ^_^ ..
 
sayang kamoo sayang... ^_^ .. 

No comments: