ABOUT ME

Sunday 21 July 2013

LAYAKKAH AKU??

  
Aku juga seperti insan yang lain yang mahukan kebahagiaan dalam hidup juga dalam diri.. seperti aku jugak.. aku mahukan seorang insan yang menyayangi aku dan menerima segala kekurangan aku.. aku sedar dan aku tahu aku berada di antara golongan yang mana.. :') .. 

Adakah aku layak untuk menerima semua itu dalam diri aku ?? layakkah aku menerima pemberian cinta daripada seseorang....? ya3... aku tahu.. hati kecilku berkata sunyi kerana tiada sape memahami aku... :') 

Tapi ... aku tabah menghadapi hari2 mendatang... tanpa semangat untuk terus hidup... memang dah lama...down!! bagi aku.. aku sememangnya tidak layak untuk mana2 lelaki.. amat payah bagi aku ... ya3.. aku tidak bohong kerana disaat ini.,.. ada jugak yang sayang pada aku.. tapi apakan daya.. if oneday mereka kenal sapa aku.. adakah mereka mahukan aku jugak?? :'( .... seperti manusia lain.. aku jugak mempunyai kisah silam dan hitam dalam hidup aku.. sampai ke hari ini.. hidup aku diselubungi kisah silam aku.. :') biarlah kisah itu menjadi diari pahit dalam diari hidup aku.. :) .. 

hari2 aku.. penuh dengan gelak tawa.. tapi. hati kecil aku..tiada siapa yang tahu... selagi mampu aku bahagiakan orang2 yg aku sayang.. selagi itu lah aku ada dengan mereka.. selagi mereka mahukan gelak tawa... aku berikan sepenuhnya.. biarpun pahit aku telan jugak.. :) ... 
   If oneday.. aku tiada lagi... aku harap dorang ingat disaat aku bahagiakan mereka... ingatlah setiap kata2 aku.. kata2 semangat aku.. aku harap bila aku tiada lagi.....dorang akan ingat setiap detik memoir indah aku bersama dengan org disekeliling aku.. :) ... kadang2... aku sanggup buat apa pon untuk org2 yg aku sayang... asalkan mereka tahu.. yang aku nie seorang happy forever.. biarlah mereka tidak tahu apa yg terjadi pada hati kecil aku.. ya3.. rahsia ini biarlah tersimpan semat di hatiku.. tidak wajar bagi aku untuk membuka pekung didada... 

:) .... Maafkan segala kesalahan2 aku terhadapmu.. aku hanya mampu mengucapkan terima kasih kerana pernah menyayangi aku.. menerima kau dalam hidup kau.. harap2.. bila aku tiada.. janganlah kau bersedih dgn ketiadaan aku lagi... jangan datang dekat dengan aku dalam keadaan kesedihan kerana aku tak mampu nak lap airmata kau dengan tangan aku sendiri.... ~~~


No comments:

Post a Comment

*Hai Tukan Komen Yang Hebat,
*Mohon Komen Yang Baik-Baik Sahaja
*Kalau ada salah silap, mohon guna bahasa yang sesuai

BLOGGER COPYRIGHT 2018 HAK TERCIPTA TERPELIHARA MILIK CIK BELLA