Sunday, 7 July 2013

PELIKNYA PERASAAN AKU INI

  


Hai3!! salam maghrib semua.. aiipp!! dah solat ke belum nie? yang belum.. pergi solat sekarang!! yang dah.. meyh2 duduk sini.. bella ade something nak share nie.. 

Tadi.. bella tengah lena tidurkan....bella perasan yang bella tengah berbual dengan mr bella tuh.. tetiba.. kalau tak silap.. bella merajuk.. terus pandang kat tempat lain sambil bagitahu "nak majuk!" ... lepastuh... masa bella tidur tadi.. bella dapat rasa.. dia hug bella dari belakang.. terasa memang dia peluk bella.. :') .. memang dia yang peluk bella sambil mr bella tu cakap "janganlah majuk sayang..hubby sayangkan sayang.. tak tinggalkan sayang tau" .. kuat giler dia peluk bella... serius bella dapat rasa memang dye peluk bella... :') ... lepastu bella bole lak sambung cakap.. "tak mau!" .... lepastu dengan tak semena2.. dia kiss mata bella... oucchh!! memang terasa die kiss mata bella... terasa sangat! :") .. bile bella bukak mata.. dia hilang! ... bella bangun..tersentap... bella tak tau kenapa hari ni.. 

Sekarang ni pun tengah rewind balik.... memang dia yang kiss bella .. peluk bella.. before nie.. tak camnie pun.... tp dengan dia.... ouuchh!!! rindu sangat nie... :'( .... 

RINDU SANGAT NIE!!


                                                                                                                             ~MRS.????~

No comments: