Wednesday, 27 February 2013

BLOGGER LYSSA FAIZUREEN KEMBALI

  


*berilah aku..kesempatan....ku buktikan erti keikhlasan..ooooo...menepis ego aku..untuk kita demi suatu masa..ku pohon darimu..ketulusan hati..menjalin kembali..perhubungan suci* 

harharhar~.. sambil dengar lagu..sambil create entry baru.. al-maklumlaa...sibuk laa.. dengan exam lagi kan.. huhuhu.. never mind...bella ada untuk entry kali ni.. .. sambil melayan demam bella nie.. plus selsema...plus batuk... plus segala yang ada dengan bella sekarang nie.. ok.. stop!... 

emm..beberapa hari lepas la kan.. bella nak bukak satu blog ni laa.. tup3!... tak boleh bukak.. ok find! laptop aku rosak ke..keyboard aku salah letak ke.. ataupun..jari aku dah cacat sebelah.. yelaa.. selalu bella bukak blog si dia.. woww!! suka bella tengok.. dengan tuto dia kan.. bella pun belajar semua dari dia.. bella pun baru berjinak2 dalam dunia bloggerkan.. geram tak bila bukak2.. tak boleh... erghh!! ...

Sabar jelaa... bella try punya try..akhirnya dapat jugak problemnya kan.. hmm.. ok find ! sentap tetiba bila dapat satu entry blog si dia terkubur.. what ?!! .. ini tidak adil..tidak adil..bagiku.... hahaha.. tapi setelah disoal siasat,,,dikaji...disearchkan,,dan segala di yang ada... akhirnya.. muncul laa.. blog si dia.. iaitu.. 

LYSSA FAIZUREEN ok kan?? blogger terkenal dalam kalangan remaja kita kan?? .. hahaha.. nasib baik bole bukak.. semua hal blog.. bella belajar dari cik lyssa kita nie.. hahha.... janganlaa kuburkan.. huhuhuhu.. :( .. sedih !..

ok then..bila dapat tahu bole bukak.. dengan segenap ruang yang ada.. bella pun bukak masuk ke blog cik lyssa kita nie.. haahha.. makasih yaa.. ^_^ .. suka nie... !!!

oklaa.. next time bella share lagi ok dear... besok petang bella ada exam.. wish me luck yup.. k.. nights sayangss!! 

No comments: