Tuesday, 24 July 2012

HATI DAN PERASAAN BERCAMPUR??


 

Hai2!! apa khabar semua?? sihat x?? harap korang semua sihat laa eaa?? eehh.. dah malam ni.. yang masih sekolah tu.... homework dah siap x?? asal tak ciap agi?? nak kena marah dengan cikgu ye??? ^_^ .. yang tak faham bole jer tanya kat cikgu..
 
OK..sekarang jom terjah tittle bella kat atas tu.. iya.. berkenaan dengan hati dan perasaan bella sekarang... tipulaa... mesti kita nak ada orang yang sayang kita kan?? kadang2 bella cemburu tengok pasangan lain kat kampus..
 
Hati dan perasaan bella tak bole nak dipaksa... yelaa... dulukan pernah putus cinta.. sebab tu laa..serik tau.. ingat senang ke nak lupakan benda yang menyakitkan dalam hati kita?? susah tau.. nak2,,,,kita dah sayang bagai nak rak tetiba... putus di tengah jalan... yela,,,, dapat tahu dia dah ada yang lain.. remuk tau hati kita.,.. :')
 
Sekarang bukan masa nak bercinta.. memang dah jumpa.. cuma sekarang kami masih mengenali hati budi lagi.. baru kenal kan.... so.. tak nak terburu-buru.. ^_^ .. ada jodoh ada lah kan.. kalau tak ada nak buat cam ne tol x?
 
Remuk hati tak hilang lagi.. Bella sekarang lau nak cari pasangan biar lah betul2 yang sayang dengan kita.. yang menerima diri kita seadanya kan?? Yang bercinta tuh.. jaga hubungan dengan baik... lau ada masalah selesai cara baik.. jangan main tuduh2 bagai.. bahaya... kelak nanti makan diri tau.. :)
 
 
 
hati umpama tisu... apabila disentuh...ia akan mudah renyuk.. namun... bila di alam realiti... hati ibarat kain putih yang suci.. tetapi apabila di lukai..maka.. hati tersebut mempunyai parut2 yang terkesan di hati ... tiada apa yang dapat mengubati luka di hati MELAINKAN... kasih sayang...cinta yang jujur yan wujud dalam kehidupan kita.. ^_^

No comments: