Monday, 11 March 2013

AKU PLAYGIRL???

  


Hai3..selamat malam semua ! buat apa?? study? baguusssss !! lepak ? kurangkan.... hahahha... ok3... bella tahu ada rakan2 bella nie tengah duk termenung.. duk ber'sms' dengan buah hati kan?? ok laaa.. sambil tu.. jom ikut bella mengembara... cewaahh !! aku ni pengembara ke?? hahha.. adalah tokoh2 nya tuh.. hahaha...

ok then.. memang tak dinafikan bella memang ramai kawan lelaki berbanding.. because of what.. sebab bella tahu..dorang punya pemikiran jauh lebih lagi .. tak percaya? try laa bergaul dengan dorang.. gilaa tak hebat.. hahha.. aku pun dah macam lelaki lakk.. hahaa.. actually.. sejak bella sekolah rendah lagi bella memang berkawan dengan lelaki..sampai sekarang..tapi tak bermakna bella MURAH..hamboii.. mulut korang.. aku cili kang...satu hape pun tak dapat tau !!

ok2.. bella bagitahu something laa kan.. sebab apa bella berkawan dengan lelaki..


* nak tahu apa yang laki nak dengan orang bernama perempuan
*kenapa kebanyakkan lelaki suka permainkan perasaan kaum hawa
*apa lelaki akan buat kalau perempuan dah ter.......
*apa ciri2 perempuan idaman...


macam2 persoalan yang bermain kat fikiran bella.. seronok berkawan dengan lelaki.. ada yang cakap.. bella ni.. giler lelaki.. ehh..helloo!! korang ingat aku ni tergedik2 cam korang ke... shopper holic bagai... yukkss!! even aku perempuan pun...euuwww!! tengoklaa korang macam mana..sikit2 nak touching bagai.... huh.... cepat sangat korang sentap.. dah berapa ramai aku jumpa perempuan tergedik cam tikus.. ingat aku suka ke?? huh.. sorry laa sis..aku cakap lepas aja dalam ni kan.. lagipun dah ramai aku jumpa kan.. bak  kata someone.. den dok nengok je nie... hahaha.. 

tapi..kalau bab bercinta...belaa setia..penyayang..ramai kawan lelaki bella cakap..bella ni peramah..senang diajak runding..dibawa berbincang... ^_^ .. bella tak nafikan..ada yang sedang perhatikan bella... huhuhu.. perhati untuk apa?? ayak aku naik....... sikit agak bro.. ramah2 aku..tak ada cam tuh ok... kalau korang fikir aku cam tuh..silap besar laa weyhh..korang tak kenal aku cam mana..tetiba nak nilai aku cam tuh.. memang mintak helmet aku letak kat muka kau laa kan.. hahaha.. jahat2!!

ok laa.. thats all for to day.. have a nice day.. ^_^ 

2 comments:

d[^_^]b Sheraaa said...

Amboi ~

Bella Cicak said...

hahahahaha.. luahan hati yg tak puas...