ABOUT ME

Monday 18 March 2013

SEDIH !!

  



Hai guys !! hahahaha.. buat apa?? baru balik dari sekolah?? hehehe.. its ok.. belajar kan?? ermm.. by the way.. sambil2..salin baju tuh..jom baca entry bella kali nie.. kejadian pada waktu tengah hari..

kerja rumah dah siap..sapu sampah..mop lantai...apa lagi? dapur?? settle dah... semua complete.. check handphone.. nothing ! whatsapp..ok clear... dah create group baru..ok find.. settle kat situ.. ermm.. aikk.. ada call dari mr.jeles..emm.. apehal laa kau nak ni sayang...

"assalammualaikum D"
"(takbole jawab laa..dalam bilik air) ...ye"
"buat apa?"
"tak ada buat apa..kenapa?"
"nak bagithu ni.. sabtu ni..B x leh nak hantar D g stesen..B kan ada assignment tuk oral..sorry.. :( "
"oo..its ok..tak pelahh.."
"sorry..kalau boleh elak..memang B elak.. tapi ni untuk assignment"
"ehh...xpelah..ok laa..ada kerja..." 

klik ! 

emm..sedih hati aku weeyhh...uwargghh!! kenapa? mengapa?? errghh!! ermm..bila fikir balik..tak apa laa..tak kisah pun.. sebab aku pun student juga..penuh dengan assignment..so.. ^^ .. chill bella... hahaha.. tak apalah sayang..aku tak kisah pun..janji kau happy..kau tak abaikan pelajaran kau ok gemukk !! 

bermulalah sesi aku nak memujuk hati kau yang tengah duka kan?? tak apa..aku faham kau laa.. tak kisah pun.. ^_^ .. chill ok .. ^_^


                                                                                       KIRIN <3

No comments:

Post a Comment

*Hai Tukan Komen Yang Hebat,
*Mohon Komen Yang Baik-Baik Sahaja
*Kalau ada salah silap, mohon guna bahasa yang sesuai

BLOGGER COPYRIGHT 2018 HAK TERCIPTA TERPELIHARA MILIK CIK BELLA