ABOUT ME

Sunday 17 March 2013

LAMA TELAH AKU IMPIKAN

  
Haii... hahaha.. sorry guys!dah bersarang dah blog bella nie hah..maklumlaa.. dah lama tak update..sebab sibuk dengan final exam.. and now! bella dah habis dah final..so..hadap laa balik blog bella ni .. ^_^... Jom.. bella nak cerita satu story yang lucu jugak laa..tapi manis..

Tepat jam 12.45 tgh malam.. uuu..ngantuk laa beb! nak tidur.. puas study..hadap exam lagi kan.. hmm.. hadap fone.. hmm..bosan! instagram?? nothing..facebook... emm.. notify cam biasa.. apalagi..boomm!! tido.. tetiba... lagu one more night berkumandang dekant fone aku..ishh.. nombor baru.. who's that pokemon?? erghh!! aku nak tido laa.. sapa lakk tepon aku waktu cam nie.. ok find! malas nak angkat lakk..ehh tapi kalau tak angkat..takut ada emergency case lakk.. ok jawab..

"hello assalammualaikum..sapa nie"
"waalaikumsalam..tak kenal ke?'

erkk..sapa errkk?? awat suara kau comel sangat nie??

"sape erkk?"
"kirin laa..."
"kirin mana?"
"la..kan saya ada whatsapp awak..lupa?"
"ooo.kenal2.. sorry laa..tak save pun nombor awak"
"alaa..asal tak save?"
"hee,,lupa laa ni..tapi nombor awak ada"

blahh3... dah borak sampai berjam2... ok find! suara kau aku suka dengar..awk kiut sangat.. hahaha.. ok laa.. start dari hari tu.. kitorang kenal macam biasa..rapat dan rapat... and..satu malam yang tak sangka..

"awak buat apa?"
"baring aje.. baru habis exam kan..penat laa..hahaa"
"awak2..boleh tak awak jadi ttm saya?"
"ttm?? teman tapi mesra?"
"yuplaa..kenapa?"
"tapi kenapa yup?"
"emm.. takkan lah kat kolej awak tak ada yang sudi?"
"ada memang ada..tapi.. dorang kawan saya"
"ok lahh.. haha..awak2.. boleh aje ya"
"serius?"
"yupla..takkan main2 lak?"

borak punya borak.. .. tiba2..satu perasaan halus muncul dalam hati aku..aneh ya perasaan ini?? hmm... take care dia.. cara dia layan.. emm..not bad.. pandai kau ye jaga hati aku... balik je ke kampung.. kitorang berjumpa... woww!! manis nya kau cik jeles.. you know what..tahu tak kenapa aku panggil dia cam tuh..ya allah! cemburu yang amat... kitorang lepak..keluar..jalan2.. emm.. seronok.. pembawakan diri dia ke negeri orang.. mematang kau laa.. even kau datang negeri aku tuk belajar..tapi cara kau amat berbeza... and satu yang aku sentap.... oh god! muda.. bawah aku... tapi...

kalau ikutkan..aku taknak dah terlibat dengan budak bawah umur aku.,.tapi,,aku tak tahu lahh,,, macam mana aku bole sangkut dengan kau wahai cik.jeles.. hahaha.. tapi tak apalahh..aku cubakan diri aku untuk terlibat sekali lagi.. ^_^ ... 

kau dah masuk dalam hati aku..senang2 nak keluar?? mana boleh kuar cam tuh je sayang.. aku dah sayang kau laa cik.jeles.... janji kau kenal aku macam mana ok sayang.. ^_^ .. love you hubby.. ;) 

thats all for today.. i hope you enjoy it.. and have fun with you life..

                                                                          



No comments:

Post a Comment

*Hai Tukan Komen Yang Hebat,
*Mohon Komen Yang Baik-Baik Sahaja
*Kalau ada salah silap, mohon guna bahasa yang sesuai

BLOGGER COPYRIGHT 2018 HAK TERCIPTA TERPELIHARA MILIK CIK BELLA