ABOUT ME

Tuesday 5 March 2013

CEPATLAH HABIS EXAM !!!



Bilaku tiada terbuktilah.. betapa aku..mulia..disisimu..... sejarah mungkin berulang ....


Lagu di telinga memberi aku idea untuk menaip entry untuk kali ini.. kesunyian di ruang kamar tidurku.. telah memanggil aku untuk terus berkongsi cerita...

hikhikhik.. olla guys! tidur dah?? ni mesti ada yang tengah study ye tak? tak apa.. teruskan study ok.. jangan ketinggalan ok.. actually .. sekarang ni musim final exam... erghhh!! nak kata tension tu tak adalah sangat kan.. you know what.. kali ini .. bella betul2 tenang.. study pun.. masuk je.. alhamdulillah... even ada keserabutan disitu... keserabutan?? kenapa bella?? hahhaa.. biasalah masalah sekeliling kan.. memang macam tu laa.. actually bella dapat atasi benda tu.. bagi bella benda tu simple je.. cuma.. kena percaya pada diri kita sendiri.. ^_^ 

kejadian pada pagi tadi......

uwargghh!! jam pukul 10 pagi.. maklum lah.. topup tido.. hahha.. jahanam! anak sapa laa.. ok laa.. perkara pertama aku ingat.. aku cuba ingat apa yang aku hafal.. hehhe... mata lelap pun bole hafal?? pun bolee.. hahah.. ok dah dapat..! ok stop kat situ.. capai handphone... emm.. bukak twitter.. hikhik.. kawan2 dekat twitter update macam2.. tak pelaa.. aku retweet sikit... 

bukak facebook lakk.. emm.. apa yang menarik.. ada 10 notification... oklaa.. check punya check.. ok done! bukak part news feed... jeng..jeng..jeng.. aikk..macam aku kenal muka budak laki ni.. aikk.. ada 2 keping picture dia masukkan.. hurmm.. berdua.. tengok2.. aikk.. baru 4 minit lalu masukkan.. satu picture dekat.. satu picture tangan laki tu di pinggan perempuan tu.. hurmm... 

stalker wall dia.. woww..! ada komen..antaranya :

"woww! dah ada awek.. semoga kekal.. kawin jangan lupa jemput"
"ehh.. sweetnya korang"

ok stop ! ade hampir 10 liker kat picture tuh.. ok find ! aku taknak like picture kau ! huh! patutlaa lama tak whatsapp aku.. rupanya.. hurmm.. ok tak apa.. aku ingat kau marah aku.. rupanya ini habit kau.. hurmm.. nasib kau bukan pakwe aku.. kalau tak.. jahanam muka kau.. huh! pagi2 buta dah bagi aku termenung.. aku punya risau dekat kau... ok find ! aku tak cari kau.. kau tak cari aku.. 

then.. aku stalk fb perempuan tuh.. ok find ! sama tinggi .. oopsss! lupa.. sport buddies macam kau bila petik jari.. berderet perempuan belakang kau kan! aku tau .. semua yang kau cakap dekat aku.. palsu tau ! aku tahu.. aku kenal laki.. aku tau..mulut kau tuh kalau sebut perkataan "sayang" pada aku.. bersebab.. huh! .. lelaki ! nak cakap semua sama.. memang laa sama.. dah nama pun lelaki.. tapi perangai.. mengalahkan..huh! 

nasib aku tak letak harapan dekat kau.. tak sayang kau sangat.. ehh..senang citer baik kau bukan pakwe aku laa weyhh! huh! kalau betul kau kat pulau pinang.. kau tak yah balik.. kalau kau balik.. kau cari aku.. entah apa alasan bangang kau bagi kat aku... kecik besar je aku tengok kau ni.. ehhh!! sakit pulak hati kita ni.. 

ok stop citer pasal kau ! fed up lakk tetiba.. yang penting.. aku harap kau bahagia dengan sidia.. budak volley cam kau.. bagi 10 perempuan cun pun... 10 tu semua kau nak kan? hah.. layankan aja.. 

Now! aku cuma nak jadi mrs.lonely.. dah 3 bulan aku pegang tittle tu.. harap2.. aku just berkawan je sekarang.. tak mau fikir bab cintan2 bagai.. aku dah letih laa..dah penat laa dengan semua ni.. 

habis exam.. balik melaka.. bertapa kat melaka.. biar aku senyap kat sana.. tenang kan diri.. jumpa..lepak dengan crush lagi baikk.. ooppss!! crush?? ye3.. crush.. sejak zaman sekolah lagi kan? masing2 suka sama suka.. cuma tak tercakap aja.. 


tu dia!! yang pakai baju kemeja merah.. yesszaaaa!! si dia.. hahah.. jahat2.. sorry dear.. saya cilok picture nie.. hmm.. kitorang satu negeri..satu kampung.. yang ni yang mama aku dok sebut nama dia depan aku.. bila aku sebut je nama dia.. mula laa mama aku nak amik tahu.. alahai.. first time mak aku suka.. alhamdulillah... thanx a lot mama.. ada jodoh kami.. adalah...doakan ye mama... ^_^ 

ok.. so.. at the end.. aku suka dia sejak sekolah.. paling best...dia suka stalk aku sejak dari sekolah..ok find ! kau memang nak kena.. hahaha... ada rezeki kita jumpa ye sayang... cewaahh... ok lastly.. now.. bella dah ok dah.. bella dah tenang.. alhamdulillah.. syukur... ALLAH tunjukkan kebenarannya.. alhamdulillah jugak bella tak nanggis! yeaayy!! kejayaan pada mata aku.. so now.. time too sleep dear.. i hope u guys have fun..ok.. bubye!! 

No comments:

Post a Comment

*Hai Tukan Komen Yang Hebat,
*Mohon Komen Yang Baik-Baik Sahaja
*Kalau ada salah silap, mohon guna bahasa yang sesuai

BLOGGER COPYRIGHT 2018 HAK TERCIPTA TERPELIHARA MILIK CIK BELLA